NEWS
SEE X HUTSPOT X BLYDE PRESENT YOU: FOOD FOR THOUGHT
SEE network (Social Enterprise Empowerment), Blyde Benelux en Hutspot Amsterdam bundelen krachten en organiseren het FOOD FOR THOUGHT event op woensdagavond 12 oktober. Een shared dining waar (potentiële) social entrepreneurs en intrapreneurs worden geïnspireerd en...
MARLIE OVER KOMKOMMERTIJD IN DE MARKETINGTRIBUNE!
Onze bikkel Marlie gaat als een speer, ze heeft namelijk al haar eerste publicatie gescoord! In de MarketingTribune uit ze haar mening over komkommertijd in de PR-wereld. Benieuwd wat ze zegt of wat komkommertijd überhaupt is? Check it out! Marlie Paauw van Blyde:...
[INTERVIEW] MEET NIEUWE PR ADVISEUR MARLIE PAAUW
Marlie Paauw (30) heeft na een aantal jaren in de advocatuur haar toga naast zich neergelegd en de overstap gemaakt naar Blyde Amsterdam. Hier is zij gestart als PR adviseur. In dit interview wordt Marlie aan de tand gevoeld over deze bijzondere overstap, haar...
[INTERVIEW] MARGRETHE SMULDERS @BLYDE
Margrethe Smulders is 27 jaar. Ze heeft de afgelopen maanden als PR trainee gewerkt @BlydeAmsterdam. Tom Franken, stagiair bij Blyde, daagde Margrethe uit om het achterste van haar tong te laten zien. Een verhaal over nog te ontmoeten schoonouders, dromen en...
BLYDE EN DUURZAAMHEIDSNETWERK ‘SEE’ BUNDELEN DE KRACHTEN
PR Bureau Blyde Benelux en Social Enterprise Empowerment (SEE) kondigen vandaag een samenwerking aan. Blyde gaat SEE, een netwerkorganisatie van ruim 1.500 vrouwelijke professionals die de beweging naar een duurzamer bedrijfsleven willen versnellen en vergroten,...
THE BOTTLE IS THE MESSAGE – DOPPER KOMT NAAR BELGIË
Eindelijk is het zover: Dopper - de razend populaire Nederlandse waterfles - komt naar België. Met deze herbruikbare design fles, strijdt Dopper wereldwijd tégen single-use plastic afval en vóór proper drinkwater. Onder het motto The bottle is the message wil Dopper...
[INTERVIEW MARKETING TRIBUNE] ‘ALS VITAAL ONDERDEEL VAN SUCCES’
Het samen met opdrachtgevers creëren van maatschappelijke toegevoegde waarde vormt een belangrijke pijler van Blyde Benelux. Niet als tegenhanger van conversie en omzet, maar als vitaal onderdeel van de route naar succes. Het team is vanuit gedeelde interesse en...
1 APRILGRAP: OLA-RAKETJE VERDWIJNT UIT DE SCHAPPEN
The week after April Fools' Day... Afgelopen weken zijn we met het hele Blyde-team totaal in de ban geweest van het Raketje. Dé kick-off van de 'Talking Ice Cream' campagne met als leus #nietzoserieus. Koppen als: "De Raket vliegt er uit bij OLA", "Stop waar je NU...
DE BUURTCAMPING KIEST VOOR BLYDE AMSTERDAM
De organisatie achter De Buurtcamping brengt de PR-activiteiten onder bij bureau Blyde Amsterdam. De Buurtcamping is een initiatief opgericht om mensen van alle leeftijden, achtergronden en culturen met elkaar contact te brengen. Dit jaar wordt voor de vierde maal...
ECOVER EN METHOD KIEZEN VOOR BLYDE BENELUX
De ‘People against Dirty-merken’ method en Ecover brengen hun PR-activiteiten onder bij Blyde Amsterdam en Blyde Antwerpen. Ecover, één van de grootste producenten van ecologische was- en reinigingsmiddelen in Europa, nam in 2012 sectorgenoot method over. Samen vormen...
KATJA SCHUURMAN ALS WINGMAN?
LICOR 43 BRENGT SPAANSE PASSIE MET ZICH MEE
[INTERVIEW NEDERLANDS MEDIANIEUWS] LORETTE DER KINDEREN
PR-bureau Blyde Amsterdam opende in april haar deuren. De nieuwe speler richt zich primair op middelgrote merken en organisaties die het verschil maken in hun sector of deze ambitie hebben. Blyde opereert als onafhankelijk bureau onder de vlag van HPB Companies, waar...
STARTUPS: A SOLID BRAND STORY
It all starts with an idea. An insight you can’t get rid of, that makes you fantasize about building this spark into a business, your business. So you jump and there it is, your startup adventure has begun. What follows is a journey full of the highest highs and the...
ID&T VRAAGT BLYDE VOOR ADE GREEN
Volgende week staat onze hoofdstad in het teken van het jaarlijkse Amsterdams Dance Event (ADE). Onderdeel daarvan is ADE Green dat zich richt op het verduurzamen van de entertainmentindustrie. Blyde Amsterdam is door ID&T gevraagd om meer aandacht te creëren voor...
GROOTSCHALIGE LANDELIJKE ACTIE VOOR DUURZAMER ETEN VAN START
Vanaf aanstaande maandag gaat landelijk voor het tweede jaar de DOE MAAR LEKKER DUURZAAM-actie van start, een initiatief van de Nationale Postcode Loterij met Unilever en Albert Heijn als partners. Met deze actie willen de drie partijen Nederlandse consumenten...
SAMENWERKING BLYDE EN MAX HAVELAAR WORLD FAIR TRADE DAY
Pr-bureau Blyde en Stichting Max Havelaar bundelen de krachten rond World Fair Trade Day, het mondiale event dat plaatsvindt op zaterdag 9 mei 2015. Max Havelaar coördineerde in Amsterdam de lancering van ‘Eerlijk eten’. Dit kookboek - een initiatief van Stichting Max...