IMPACT

PR-Campagnes met een missie

Een commercieel pr-bureau runnen en tegelijkertijd een positieve impact hebben op de wereld? Wij bewijzen dat het kan! Ons bevlogen team van frisse denkers bestaat uit communicatie- en pr-experts die samenwerken met pioniers die aantoonbaar bijdragen aan onze missie. Dit doen wij door een podium te creëren voor mensen, merken en organisaties die de wereld motiveren om positieve verandering door te voeren. Public relations, dus.

Blyde Benelux is een pr-bureau gericht op duurzame vraagstukken, voor merken die een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij. In overleg gaan we op zoek naar je positieve impact en vertalen die vervolgens naar creatieve concepten, pr-campagnes en waardevolle content.

SDG’s

In alle campagnes uit de keuken van Blyde Benelux vormen één of meerdere SDG’s altijd een belangrijke leidraad. In 2015 ondertekenden de 193 wereldleiders van de Verenigde Naties het document waarin de SDG’s zijn opgenomen. De in totaal 17 SDG’s vormen de to-do lijst voor de wereld. Het doel? Een duurzame, eerlijke en rechtvaardige wereld in 2030. In samenwerking met impactvolle merken en social enterprises zetten we ons in om – middels de juiste communicatie en pr-aanpak – aandacht te genereren en een beweging te creëren.

In samenwerking met onze klanten, dragen we met Blyde Benelux voornamelijk bij aan de volgende SDG’s: 3. Goede gezondheid en welzijn, 4. Kwaliteitsonderwijs, 5. Gendergelijkheid, 8. Eerlijk werk en economische groei, 9. Industrie, innovatie en infrastructuur, 11. Duurzame steden en gemeenschappen, 12. Verantwoorde consumptie en productie en sluiten we op grote schaal partnerships om deze doelstellingen te bereiken (SDG 17).

01.

duurzaamheidscommunicatie,

verhelderende verhalen met een missie.

02.

Merkstrategie en impactsessies,

het mooiste dat je met jouw merk kunt doen. 

03.

contentcreatie,

van podcast tot duurzaamheidsverslag. 

04.

corporate pr en communicatie,

van crisiscommunicatie tot persvoorlichting.

05.

thought leadership en opinie,

een voortrekkersrol met bereik.

06.

Marketing pr en communicatie,

van creatief concept tot vlotte uitvoering.

07.

merk- en productintroducties,

de beste kans voor een positieve 1ste indruk. 

08.

Ambassadeur- en influencerprogramma’s,

voor jou belangrijke beïnvloeders als springplank.

09.

structurele media-aandacht,

jouw verhalen in het nieuws.