NEWS

MET PEAKS BELEG JE TERWIJL JE GELD UITGEEFT

Blyde Benelux hielp beleggingsapp Peaks met de livegang van de app die beleggen toegankelijk maakt voor iedereen Ondanks het historische dieptepunt dat de spaarrente dit jaar bereikte, ‘spaart’ 91 procent van de Nederlanders massaal door. Weet men simpelweg niet wat...

AH GEEFT BETOVEREND VOORPROEFJE OP HET KERSTMENU VAN 2017

AH GEEFT BETOVEREND VOORPROEFJE OP HET KERSTMENU VAN 2017

Blyde Benelux trapte samen met Albert Heijn de feestdagen af door dé kersttrends van 2017 te presenteren tijdens twee bijzondere persevenementen. Op 30 november werd de kersteditie van Allerhande exclusief gelanceerd voor een selecte groep media in een intieme...

INCHECKEN MET ‘LIEFDE’ OP SPECIALE TREIN (LIJN 2) IN AMSTERDAM

INCHECKEN MET ‘LIEFDE’ OP SPECIALE TREIN (LIJN 2) IN AMSTERDAM

Blyde Benelux hielp telecomprovider Tele2 vlak voor de kerstdagen met de campagne #hatersgonnalove, waarbij Nederlanders werden opgeroepen om online haat met liefde te bestrijden Amsterdam, 20 december 2017. Vandaag kunnen Amsterdammers op lijn 2 voor het eerst in de...

MR. & MRS. WATSON SLAAT BRUG TUSSEN HORECA EN VEGANISME

MR. & MRS. WATSON SLAAT BRUG TUSSEN HORECA EN VEGANISME

Op 23 augustus a.s. opent dé veganistische hot spot van Amsterdam: Mr. & Mrs. Watson. Deze food bar slaat met een breed scala aan plant-based gerechten een brug tussen main stream horeca en veganisme. Mensen ervaren hier welke mogelijkheden de plantaardige keuken...

HET TOFFE INITIATIEF BANKJESCOLLECTIEF IS A WRAP!

HET TOFFE INITIATIEF BANKJESCOLLECTIEF IS A WRAP!

It’s a wrap! Afgelopen weekend werd voor de vierde keer het grootste openluchtcafé ter wereld geopend. BankjesCollectief nodigde wederom mensen uit om middels een bankje voor de deur de stoep om te toveren tot ontmoetingsplek voor iedereen. De missie: bijdragen aan...

YES! VITAMINFOOD KIEST BLYDE BENELUX

YES! VITAMINFOOD KIEST BLYDE BENELUX

Vitaminfood is de samenwerking aangegaan met Blyde Benelux. Tof om alle PR-activiteiten rondom de lancering van deze innovatieve nieuwkomer verzorgen en met deze samenwerking in de FONKonline te verschijnen! Te lang blijven snoozen, snel van de ene naar de andere...

BLYDE AMSTERDAM, QIONLY & OLA WINNEN SAMEN SAN AWARD!

BLYDE AMSTERDAM, QIONLY & OLA WINNEN SAMEN SAN AWARD!

Vorig jaar maart-april zijn we met het hele Blyde-team totaal in de ban geweest van het Raketje. Dé kick-off van de ‘ Talking Ice Cream’ campagne met als leus ‪#‎nietzoserieus. Koppen als: “De Raket vliegt er uit bij OLA”, “Ode aan het raketje" tot “de opmerkelijkste...

PROUD, GREEN AND PET FREE: BLYDE A’DAM & ANTWERPEN!

PROUD, GREEN AND PET FREE: BLYDE A’DAM & ANTWERPEN!

Proud, green and PET Free! Blyde Amsterdam en Blyde Antwerpen zijn nu PET Free zones, thanks to Dopper. Spotify, Bever en The Design Thinking Center gingen al voor maar nu heeft ook Blyde de PET Free Pledge getekend. Wie volgt? Met deze PET Free campagne daagt Dopper...

TWO MINUTE BLOG: KENNIS IS MACHT, MAAR VERGEET ERVARING NIET!

TWO MINUTE BLOG: KENNIS IS MACHT, MAAR VERGEET ERVARING NIET!

Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis, zei Einstein. Een stelling die je direct doet terugdenken aan jouw eerste werkdag. Een spannende dag waarin het besef groeide hoe weinig je eigenlijk weet. Toen die dag een paar jaar geleden voor mij aanbrak, ontdekte...

ONDANKS SALARISVERSCHIL WINNEN DAMES TERREIN IN MARKETINGTOP

ONDANKS SALARISVERSCHIL WINNEN DAMES TERREIN IN MARKETINGTOP

In de laatste MarketingTribune van 2016 doen we een 'ode aan de vrouw in marketing', maar waarom is dat eigenlijk nodig? Waarom geen ode aan de man? Nog altijd zijn er meer mannen dan vrouwen werkzaam in de top - en ze verdienen vaak ook nog eens beter. Maar er is...

JOIN US! KICKASS PR TRAINEE GEZOCHT

JOIN US! KICKASS PR TRAINEE GEZOCHT

PR stagiair(e) gezocht Blyde zoekt een stagiair(e), een collega. Niet het type dat al append de dagen wil slijten omdat een stage nou eenmaal moet van school. Wij zoeken een collega die juist op zoek is naar een werkplek waar je vol mee kunt draaien. Wij geloven in de...

FESTIVALS ZIJN KOPLOPERS IN DUURZAAMHEID

FESTIVALS ZIJN KOPLOPERS IN DUURZAAMHEID

Heel erg gaaf: de Volkskrant heeft een opiniestuk gepubliceerd over de verduurzaming van de festivalindustrie. Hier wordt ook ADE Green in genoemd waar Blyde ook dit jaar de PR-strategie weer voor mochten opzetten! Door: Milan Meyberg & Frederic Sanders Op 19...

NYNKE VAN DEN BROEK, GENOMINEERD VOOR VIVA400!

NYNKE VAN DEN BROEK, GENOMINEERD VOOR VIVA400!

VIVA400 VIVA400 is hét platform en netwerk voor en door ambitieuze en ondernemende vrouwen die inspireren door wie ze zijn, wat ze doen en wat ze bereiken. Jaarlijks stelt VIVA een lijst samen van 400 vrouwen die anderen het afgelopen jaar wisten te inspireren en zelf...

SEE X HUTSPOT X BLYDE PRESENT YOU: FOOD FOR THOUGHT

SEE X HUTSPOT X BLYDE PRESENT YOU: FOOD FOR THOUGHT

SEE network (Social Enterprise Empowerment), Blyde Benelux en Hutspot Amsterdam bundelen krachten en organiseren het FOOD FOR THOUGHT event op woensdagavond 12 oktober. Een shared dining waar (potentiële) social entrepreneurs en intrapreneurs worden geïnspireerd en...

MARLIE OVER KOMKOMMERTIJD IN DE MARKETINGTRIBUNE!

MARLIE OVER KOMKOMMERTIJD IN DE MARKETINGTRIBUNE!

Onze bikkel Marlie gaat als een speer, ze heeft namelijk al haar eerste publicatie gescoord! In de MarketingTribune uit ze haar mening over komkommertijd in de PR-wereld. Benieuwd wat ze zegt of wat komkommertijd überhaupt is? Check it out! Marlie Paauw van Blyde:...

[INTERVIEW] MEET NIEUWE PR ADVISEUR MARLIE PAAUW

[INTERVIEW] MEET NIEUWE PR ADVISEUR MARLIE PAAUW

Marlie Paauw (30) heeft na een aantal jaren in de advocatuur haar toga naast zich neergelegd en de overstap gemaakt naar Blyde Amsterdam. Hier is zij gestart als PR adviseur. In dit interview wordt Marlie aan de tand gevoeld over deze bijzondere overstap, haar...

[INTERVIEW] MARGRETHE SMULDERS @BLYDE

[INTERVIEW] MARGRETHE SMULDERS @BLYDE

Margrethe Smulders is 27 jaar. Ze heeft de afgelopen maanden als PR trainee gewerkt @BlydeAmsterdam. Tom Franken, stagiair bij Blyde, daagde Margrethe uit om het achterste van haar tong te laten zien. Een verhaal over nog te ontmoeten schoonouders, dromen en...

BLYDE EN DUURZAAMHEIDSNETWERK ‘SEE’ BUNDELEN DE KRACHTEN

BLYDE EN DUURZAAMHEIDSNETWERK ‘SEE’ BUNDELEN DE KRACHTEN

PR Bureau Blyde Benelux en Social Enterprise Empowerment (SEE) kondigen vandaag een samenwerking aan. Blyde gaat SEE, een netwerkorganisatie van ruim 1.500 vrouwelijke professionals die de beweging naar een duurzamer bedrijfsleven willen versnellen en vergroten,...

THE BOTTLE IS THE MESSAGE – DOPPER KOMT NAAR BELGIË

THE BOTTLE IS THE MESSAGE – DOPPER KOMT NAAR BELGIË

Eindelijk is het zover: Dopper - de razend populaire Nederlandse waterfles - komt naar België. Met deze herbruikbare design fles, strijdt Dopper wereldwijd tégen single-use plastic afval en vóór proper drinkwater. Onder het motto The bottle is the message wil Dopper...